Shkurov Eugene

Прізвище, ім’я, по-батькові

Шкуров Євген Владленович / Yevhen Vladlenovych Shkurov

Електронна пошта e.shkurov@knute.edu.ua
Тема дисертаційної роботи Соціокультурні трансформації сучасного міста в контексті диджиталізації /

Sociocultural Transformations of the Contemporary City in the Context of Digitalisation

Короткий опис (науковий ступінь, вчене звання, посада) Кандидат філологічних наук,

доцент кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету

Посилання на Scopus https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57834884300
Посилання на Web of Science https://www.webofscience.com/wos/author/record/ACU-4441-2022
Посилання на Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?user=634d758AAAAJ&hl=uk
Посилання на ResearcherID https://www.webofscience.com/wos/author/record/ACU-4441-2022
Посилання на ORCID https://orcid.org/0000-0001-5947-599X
Академічна кваліфікація  · Кандидат філологічних наук, спеціальність 10.01.06 «Теорія літератури». Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2017 р.

· Магістр маркетингу. Освітня програма «Рекламний бізнес». Державний торговельно-економічний університет, 2024 р.

· Магістр літературної творчості, української мови та літератури. Професійна кваліфікація магістра літературної творчості, філолога-дослідника, літературного співробітника, викладача вищого навчального закладу. Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2013 р.

· Магістр банківської справи. Професійна кваліфікація магістра з банківської справи. Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2012 р.

· Бакалавр економіки та підприємництва. Професійна кваліфікація з банківської справи. Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2011 р.

· Бакалавр філології. Професійна кваліфікація з філології (літературної творчості, української мови та літератури). Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2010 р.

Досвід роботи  · Доцент кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету (КНТЕУ), з 2022 р. до цього часу.

· Старший викладач кафедри журналістики та реклами Київського національного торговельно-економічного університету, 2020-2022 рр.

· Вчитель зарубіжної літератури (за сумісництвом) Київської середньої освітньої школи №22, 2019-2020 рр.

· Старший викладач кафедри журналістики та нових медіа Київського університету імені Бориса Грінченка, 2019-2020 рр.

· Викладач економічних та філологічних дисциплін Коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка, 2018-2019 рр.

Стажування · 2021 р. – Закордонне науково-педагогічне стажування у Варненському вільному університеті Чорноризеця Храбра (Варна, Болгарія), 180 hours (6 ECTS), 20.05.2021 – 27.06.2021.

· 2023 р. – Academic Internship «Governance, policies, programs and people: the Canadian post-secondary context» from Thompson Rivers University (Kamloops, Kanada) and Training Company Go2Goal (Toronto, Kanada), 180 hours (6 ECTS), 15.05.2023. – 30.06.2023.

· 2023 р. – Scientific and Pedagogical Internship Program «The power of social media in the professional development of teachers: personal brand, tools for educational products, promotion of sustainable development values»within the framework of the Erasmus+ project COMSUS: Development of Sustainable Communications of Higher Education Institutions in Social Media (Project №2022-1-PL01-KA220-HED-000090164), Zofia Zamenhof Foundation (Warsaw, Poland), 180 hours (6 ECTS), 31.07.2023 – 20.09.2023.

Наукові публікації за темою дисертації за роки навчання 1.       Шкуров, Є., Єнін, М., Коломієць, Т., & Лаундра, К. (2021). Глобалізаційні процеси в сучасному місті. Вісник НТУУ «КПІ» Політологія. Соціологія. Право, 3(51), 19–30.
http://visnyk-psp.kpi.ua/article/view/246412https://doi.org/10.20535/2308-5053.2021.3(51).2464122.       Hurova, I. V., & Shkurov, Y. V. (2023). Man in digitized urban socio-cultural space. Anthropological Measurements of Philosophical Research, 24, 75–87.
https://ampr.ust.edu.ua/article/view/295321 https://doi.org/10.15802/ampr.v0i24.2953213.       Kyiianytsia, I., Holik, O., Kurban, O., Yatsiuk, D., & Shkurov, Y. (2023). Information hygiene in the media space as a factor of environmental consciousness of society. Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research, 13(2, special Iss. ХХХVI), 73–79.
https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/130236/PDF/130236.pdf#page=734.       Шкуров, Є. В. (2023). Унікальність як виклик та можливість у становленні SmartCity. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2(94), 140–150.
http://philosophy.visnyk.zu.edu.ua/article/view/295013 https://doi.org/10.35433/PhilosophicalSciences.2(94).2023.140-150

5.       Шкуров, Є. В. (2023). Онлайн-енциклопедії як засіб формування культурного образу міста в інформаційну епоху. In А. Киридон (Ed.), Сучасна енциклопедистика: тенденції розвитку: монографія (с. 449–459). Державна наукова установа «Енциклопедичне видавництво». https://ekmair.ukma.edu.ua/server/api/core/bitstreams/71066a53-f08a-456f-9753-e1daed1294e9/content#page=450

6.       Шкуров, Є. (2023). Цифрові комунікації університетів у трансформації освітнього та культурного простору міста. In Development of sustainable communications of higher education institutions in social media: the collective monograph (pp. 105–112). Zofia Zamenhof Foundation.
https://comsus.eu/wp-content/uploads/2024/04/COMSUS-ISBN-978-83-970242-0-5-1.pdf#page=105 https://doi.org/10.6084/m9.figshare.24814065

7.       Шкуров, Є. В. (2024). Місто в процесах розбудови і соціальних змін у західній соціології другої половини ХХ століття. Вісник НТУУ «КПІ» Політологія. Соціологія. Право, 4(64), 68–76. https://visnyk-psp.kpi.ua/article/view/322698 https://doi.org/10.6084/m9.figshare.24814065

8.       Шкуров, Є. (2025). Медіатворчість в онлайн-повсякденні міста. In А. А. Мазаракі (Ed.), Медіатворчість: монографія. Т. 2. (Серія: Медіалогія) (с. 165–179). Держ. торг-екон. ун-т. https://doi.org/10.20535/2308-5053.2024.4(64).322698

 

Праці, які підтверджують апробацію результатів дисертації

 

9.                 Шкуров, Є. В. (2021). Медіаполіс у призмі теорії комунікації Нікласа Лумана. In Журналістика та реклама: вектори взаємодії: тези доповідей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 24 березня 2021 р., КНТЕУ) (с. 280–284).
https://knute.edu.ua/file/MjIxNw==/d5a4cef59a0a732694d08dd5d6454628.pdf#page=28110.               Шкуров, Є. В. (2021). Макдоналізація і соціальні медіа за умов COVID-19. In Суспільно-політичні процеси в умовах пандемії: особливості та виклики: тези доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. (Київ, 16 квітня 2021 р., КНТЕУ) (с. 51–55). https://knute.edu.ua/file/MjIxNw==/34c36a90231954f5803db34d9096a6c5.pdf#page=5111.               Шкуров, Є. В., & Єнін, М. Н. (2021). Можливості імплементації електронної демократії в Україні через призму рейтингів IDI та NRI. In Сучасні проблеми управління: трансформація публічного управління у постковідному світі: матеріали ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 18–19 листопада 2021 р., КПІ ім. Ігоря Сікорського) (с. 327–322).
https://ktpu.kpi.ua/wp-content/uploads/2021/12/spu2021.pdf#page=32712.               Шкуров, Є. (2022). Соціальний інститут релігії у містах України. In Від Вебера до Валерстайна: історична соціологія держав та світ-систем: матеріали Х Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 9–10 червня 2022 р., КПІ ім. Ігоря Сікорського) (с. 132–140).
https://sociology.kpi.ua/wp-content/uploads/2022/11/theses.pdf#page=13413.               Шкуров, Є. (2022). Соціологія масових комунікацій у дослідженні міста. In Міжнародний дайджест до Дня журналіста «Медіаосвіта в Україні»: матеріали Міжнар. круглого столу (Київ, 2 червня 2022 р., ДТЕУ) (с. 88–90).
https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/38476ea96ef936cd741df6afcd44facd.pdf#page=87

14.               Шкуров, Є. (2022). Місто в концепції Фердинанта Тьоніса. In Соціокультурні трансформації та геополітичні виклики в умовах багатополярного світу: матеріали Міжнар. наук. конф. (Київ, 24 листоп. 2022 р., ДТЕУ) (с. 185–190). https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/45d5c130f238f72bd31a477e5e1f3acc.pdf#page=186

15.               Galeta, M., & Shkurov, Ye. (2023). Principles of Communication in Brand Strategy of Sumy City. In Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації: тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Київ, 27 травня 2023 р., ДТЕУ) (с. 83–88).
https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/39560f60f7506e6d826e00989442a88b.pdf#page=83

16.               Shkurov, Ye. (2023). Media in the Humanities Expertise of the City. In Соціальні комунікації: виклики сьогодення (до Дня журналіста): матер. І Міжнар. наук. симпозіуму (Київ, 6 червня 2023 р., ДТЕУ) (с. 35–37).
https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/38eb0b16a076d506868cfbed4f41caa1.pdf#page=36

17.               Shkurov, Ye. (2023). Сities as specific loci of conflicts in Max Weber’s research. In Конфлікти, війни та соціальні трансформації епохи модерну: теорія, історія, сьогодення: матеріали XI Міжнародної наук.-практ. конф. (Київ, 12–13 червня 2023) (с. 21–22). Університетська книга.
https://cutt.ly/krolKItd

18.               Шкуров, Є. (2023). Культурна спадщина міста в інформаційному суспільстві: роль онлайн-енциклопедій. In А. Киридон (Ed.), Українська енциклопедистика в реаліях війни: збірник матеріалів (с. 218–223). Державна наукова установа «Енциклопедичне видавництво».
https://ev.vue.gov.ua/wp-content/uploads/2024/02/Zbirnyk_2023_N.pdf#page=219

19.               Шкуров, Є. В. (2023). Освітньо-психологічний потенціал креативного міста у розвитку творчих здібностей студентів. In Кіберпсихологія в інформаційному суспільстві: підтримка, навчання, розвиток: матеріали I науково-практичної інтернет-конференції (Київ, 1–30.10.2023, Інститут психології імені Г. С. Костюка, НАПН України).
https://newlearning.org.ua/sites/default/files/tezy/2023_2/Shkurov_Yevhen_2023.pdf

20.               Шкуров, Є. В. (2023). Онлайн-енциклопедії як інструмент рефлексії цифрового міста. In Філософія науки, техніки і архітектури в гуманістичному вимірі: Матеріали 4-ої всеукраїнської наукової конференції (Київ, 10–11.11.2023, КНУБА). Частина ІІ (с. 11–14). КНУБА.

21.               Шкуров, Є. В. (2023). Університет у сталому розвитку міста. In Розвиток освіти в європейському просторі: національні виклики та транснаціональні перспективи: матеріали I Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (Ніжин, 2–3.11.2023, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) (с. 89–91). http://www.ndu.edu.ua/storage/2023/%D0%97%D0%B1%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97%2027.11%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B8.pdf#page=91

22.               Шкуров, Є. В. (2023). Адаптація підприємництва до змін урбаністичної інфраструктури в контексті сталого розвитку України. In Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конференції (Київ, 22.11.2023, ДУІТ) (с. 691–694). ДУІТ, ХНУРЕ, МНТУ.
https://files.duit.edu.ua/uploads/Сайт/3_НАУКА/conferences/international-scientific-and-practical-conferences/hybrid-threats-23-11-2023.pdf#page=692

23.               Шкуров, Є. В. (2023). Соціокультурні характеристики «третьої хвилі» в контексті розвитку міст. In Н. В. Крохмаль (Ed.), Соціокультурні засади економіки і політики: взаємозв’язки, тренди, суперечності: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (Київ, 16.11.2023 р., ДТЕУ) (с. 224–229). Держ. торг.-екон. ун-т. https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/425373281bb29f0a71ac42a4828dcff0.pdf#page=225

24.               Шкуров, Є. В. (2023). Реклама в соціологічному та соціокультурному полі урбаністики. In Маркетинг, реклама та PR: новітні технології для бізнесу: тези доповідей ІV Всеукраїнської науково-практична конференція «Маркетинг, реклама та PR: новітні технології для бізнесу» (Київ, 29.11.2023, ВСП КТЕФК ДТЕУ) (с. 124–127). ВСП «КТЕФК ДТЕУ».

25.               Шкуров, Є. В. (2024). Перспективи та можливості неформальної освіти у розвитку міст України. In Світ дидактики: дидактика в сучасному світі: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Київ, 07–08.11.2023 р., Національна академія педагогічних наук України) (с. 260–263).
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/739695/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%94%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%202023%20%282024%29.pdf#page=261

26.               Шкуров, Є. (2024). Міський простір та психологічне благополуччя. In С. Миронець (Ed.), Вектори соціальної, організаційної та економічної психології: тези доп. IIІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 23.01.2024, ДТЕУ) (с. 332–336). Держ. торг.-екон. ун-т. https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/7da6cdebef07e19b53cea263ec7c2dad.pdf#page=333

27.               Shkurov, Y. (2024). The socio-cultural dimension of city branding in the context of attracting investment. In Фінансові інституції – сучасні виклики та нові можливості: тези доп. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (Київ, 21.03.2024 р., ДТЕУ) (с. 202–207). Держ. торг.-екон. ун-т.
https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/2cdaa96f124c546760b09cdc20a6b35f.pdf#page=202

28.               Шкуров, Є. (2024). Виміри досліджень соціології міста першої половини ХХ століття. In А. Кравченко (Ed.), Фундаментальні та прикладні проблеми суспільства: історія, сьогодення, майбутнє: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 11.04.2024 р., ДТЕУ) (с. 307–312). Держ. торг.-екон. ун-т.
https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/8b3fd43e878ead8dc671ad9bbcba1a40.pdf#page=308

29.               Шкуров, Є. (2024). Міський брендинг в умовах інформаційного суспільства. In А. Мазаракі (Ed.), Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 14 берез. 2024 р.) (с. 625–627). Держ. торг.-екон. ун-т. https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/a747ab537882fe0bcd259c9528871e1d.pdf#page=626

30.               Шкуров, Є. (2024). Цифровізація підприємницьких та соціокультурних комунікаційних практик міста. In В. А. Осика (Ed.), Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації: VII Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Київ, 15 травня 2024 р.) (с. 456–459). Держ. торг.-екон. ун-т. https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/cadc2d7016f4afd5a598f294c30eed55.pdf#page=457

31.               Шкуров, Є. (2024). Вплив макдоналізації на медіапрактики повсякдення у місті. In Соціальні комунікації: виклики сьогодення (до Дня журналіста): матер. ІІ Міжнар. наук. симпозіуму (Київ, 6 червня 2024, ДТЕУ) (с. 109–111). Держ. торг.-екон. ун-т. https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/94f39bef9f073fb8768d66427afd6491.pdf#page=109

Участь у семінарах, конференціях за темою дисертації

 

 

1.                 IIІ Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії» (24 березня 2021 р., м. Київ, КНТЕУ).

2.                 Всеукраїнська науково-практична онлайн конференція «Суспільно-політичні процеси в умовах пандемії: особливості та виклики» (16 квітня 2021 р., м. Київ, КНТЕУ).

3.                 ХІ Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні проблеми управління: трансформація публічного управління у постковідному світі». (Київ, 18–19 листопада 2021 р., КПІ ім. Ігоря Сікорського).

4.                 Міжнародна науково-практична конференція «Від Вебера до Валерстайна: історична соціологія держав та світ-систем» (м. Київ, КПІ ім. Ігоря Сікорського, 9-10 червня 2022 р.).

5.                 Міжнародний круглий стіл «Медіаосвіта в Україні» (м. Київ, 2 червня 2022 р., ДТЕУ).

6.                 Міжнародна наукова конференція «Соціокультурні трансформації та геополітичні виклики в умовах багатополярного світу» (Київ, 24 листоп. 2022 р., ДТЕУ).

7.                 VІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації» (Київ, 27 травня 2023 р., ДТЕУ).

8.                 Міжнародний науковий симпозіум «Соціальні комунікації: виклики сьогодення (до Дня журналіста)» (Київ, 06 червня 2023 р., ДТЕУ).

9.                 XI Міжнародна науково-практична конференція «Конфлікти, війни та соціальні трансформації епохи модерну:  теорія, історія, сьогодення» (Київ, 12-13 червня 2023 р., КПІ ім. Ігоря Сікорського).

10.              Всеукраїнська наукова конференція «Сучасна енциклопедистика: тенденції розвитку (до 10-ї річниці створення Державної наукової установи «Енциклопедичне видавництво»)» (Київ, 11 жовтня 2023 р., Державна наукова установа «Енциклопедичне видавництво»).

11.              I Міжнародна науково-практична конференція «Кіберпсихологія в інформаційному суспільстві: підтримка, навчання, розвиток: матеріали I науково-практичної інтернет-конференції» (Київ, 1–30.10.2023, Інститут психології імені Г. С. Костюка, НАПН України).

12.              IV Всеукраїнська наукова конференція «Філософія науки, техніки і архітектури в гуманістичному вимірі» (Київ, 10–11.11.2023, КНУБА).

13.              I Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Розвиток освіти в європейському просторі: національні виклики та транснаціональні перспективи» (Ніжин, 2–3.11.2023, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя).

14.              IV Міжнародна науково-практична конференція «Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці» (Київ, 22.11.2023, ДУІТ).

15.              Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціокультурні засади економіки і політики: взаємозв’язки, тренди, суперечності» (Київ, 16.11.2023 р., ДТЕУ).

16.              ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Маркетинг, реклама та PR: новітні технології для бізнесу» (Київ, 29.11.2023, ВСП КТЕФК ДТЕУ).

17.              IІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Світ дидактики: дидактика в сучасному світі» (Київ, 07–08.11.2023 р., Національна академія педагогічних наук України).

18.              ІIІ Міжнародна науково-практична конференція «Вектори соціальної, організаційної та економічної психології» (Київ, 23.01.2024, ДТЕУ).

19.              Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Фінансові інституції – сучасні виклики та нові можливості» (Київ, 21.03.2024 р., ДТЕУ).

20.              Міжнародна науково-практична конференція «Фундаментальні та прикладні проблеми суспільства: історія, сьогодення, майбутнє» (Київ, 11.04.2024 р., ДТЕУ).

21.              VІ Міжнародна науково-практична конференція «Бренд-менеджмент: маркетингові технології» (Київ, 14 берез. 2024 р., ДТЕУ).

22.              VII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації» (Київ, 15 травня 2024 р., ДТЕУ).

23.              ІІ Міжнародний науковий симпозіум «Соціальні комунікації: виклики сьогодення (до Дня журналіста)» (Київ, 6 червня 2024, ДТЕУ).

Участь у громадських радах та асоціаціях Член Соціологічної асоціації України.

Член Української асоціації маркетингу.

Член Національної психологічної асоціації України.

Член Української асоціації організаційних психологів та психологів праці.