БАКАЛАВРАТ
Організаційно-управлінська діяльність
- Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
- Здатність брати участь у розробці та управлінні проектами.
- Здатність виявляти ініціативу та лідерські якості.
- Здатність оцінювати та забезпечувати якість робіт, що виконуються.
- Здатність діяти на основі професійно-етичних міркувань (мотивів).
Виробничо-практична діяльність
- Здатність проводити соціологічні дослідження;
- Здатність аналізувати соціальні ефекти діяльності інститутів суспільства
- Здатність прогнозувати розвиток соціальних процесів
- Здатність виявляти соціальну проблематику суспільних процесів
Проектна діяльність
- Здатність планувати діяльність
- Здатність виконувати покладені функції в межах проекту
- Здатність проявляти наукову ініціативу
- Здатність розробляти презентацію проекту
- Здатність підтримувати комунікацію з членами проектної групи
Науково-дослідна діяльність
- Здатність формулювати цілі, ставити конкретні завдання наукових досліджень в різних сферах соціології з використанням передового вітчизняного і зарубіжного досвіду проведення фундаментальних і прикладних наукових розвідок
- Здатність вирішувати конкретні наукові завдання за допомогою основних кількісних і якісних методів з використанням сучасного програмного забезпечення та інтернет-технологій
- Здатність створювати, брати участь в розробці і оформленні професійної науково-технічної документації, науково-дослідних звітів, рапортів, презентувати звіти соціологічних досліджень з урахуванням ключових цільових аудиторій та специфіки масової комунікації
МАГІСТРАТУРА
Організаційно-управлінська діяльність
- Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
- Здатність розробляти та управляти проектами.
- Здатність виявляти ініціативу та лідерські якості, усвідомлювати власну відповідальність за свій особистий та професійний розвиток.
- Здатність мотивувати членів організацій та рухатися до спільної мети, працювати сумлінно та відповідально перед суспільством, іншими людьми та самим собою.
- Здатність оцінювати та забезпечувати якість робіт, що виконуються.
- Здатність працювати в команді, розмежовувати публічний і приватний інтерес, уникати конфлікту інтересів.
- Здатність діяти на основі загальних та професійно-етичних міркувань (мотивів),стандартів.
- Здатність приймати обґрунтовані управлінські рішення.
- Здатність врегульовувати конфліктні ситуації в колективі, визначати свою поведінку в разі конфлікту інтересів.
Виробничо-практична діяльність
- Здатність організовувати соціологічні та маркетингові дослідження;
- Здатність проводити соціологічну експертизу нормативно-правових актів, соціальних проектів та програм
- Здатність надавати науково обґрунтовані консультації державним органам, підприємствам, організаціям щодо соціальної складової виробничих процесів
- Здатність формулювати та здійснювати кадрову політику організацій
- Здатність організовувати конференції, публічні та масові заходи соціального спрямування
- Здатність керувати соціологічними службами та організаціями
- Здатність встановлювати та підтримувати зв’язки з громадськістю
- Здатність розвивати проекти соціально відповідального бізнесу
- Здатність моделювати стратегії розвитку соціальних інститутів суспільства
Проектна діяльність
- Здатність ставити цілі діяльності, шукати шляхи їх досягнення, виявляти та долати перешкоди, оцінювати результати діяльності, порівнювати їх з вихідними цілями
- Здатність формулювати соціальну місію та наукову мету проекту
- Здатність методичне та програмне забезпечення проекту
- Здатність розробляти презентації та публічний захист проекту
- Здатність ставити цілі та аналізувати функції в межах проектної групи
- Здатність здійснювати інформаційний супровід проекту
- Здатність управляти власним часом як ресурсом проектної діяльності
Науково-дослідна і педагогічна діяльність
- Здатність самостійно вести дослідницьку діяльність, формулювати цілі, ставити конкретні завдання наукових досліджень в різних сферах соціології з використанням передового вітчизняного та зарубіжного досвіду проведення фундаментальних і прикладних наукових розвідок
- Здатність самостійно вирішувати конкретні наукові завдання за допомогою кількісних, якісних, гібридних методів соціальних наук, мульти/трансдисциплінарних наукових підходів з використанням сучасного програмного забезпечення та інтернет-технологій
- Здатність створювати, брати участь в розробці і оформленні професійної науково-технічної документації, науково-дослідних звітів, рапортів, презентувати звіти соціальних та соціологічних досліджень з урахуванням ключових цільових аудиторій та специфіки масової комунікації
- Здатність вдосконалювати теоретичні і методологічні підходи, техніки дослідницькі методи збору і аналізу соціологічної інформації, створювати і використовувати соціально-політичні кейси
- Здатність до критичного аналізу теорії і практики у сфері соціології і інших соціально-гуманітарних наук, критичної оцінки результатів досліджень, практичного вивчення, прогнозування змін об’єктів професійної діяльності на основі результатів досліджень, представлення результатів власних дослідницьких (в тому числі магістерських) робіт, наукових досліджень у відповідних публікаціях.
- Здатність викладати соціально-гуманітарні дисципліни
- Здатність розробляти навчальні програми та методичну документацію
- Здатність до систематизації та передачі отриманих знань
- Здатність працювати з учнівською / студентською аудиторією
- Здатність організовувати групову роботу
АСПІРАНТУРА
Організаційно-управлінська діяльність
- Здатність планувати, організовувати роботу та керувати проектами у рамках спеціальності соціологія
- Здатність виявляти лідерські якості в організації науково-дослідних та освітніх заходів: конференцій, круглих столів, олімпіад та ін.
- Здатність генерувати наукові ідеї та розробляти на їх основі соціальні технології, що можуть бути використані в організаційно-управлінській діяльності
Виробничо-практична діяльність
- Здатність використовувати у професійній діяльності базові загальні знання з різних наук
- Здатність застосовувати сучасні інформаційні технології у різних видах професійної діяльності
- Здатність знаходити, обробляти й аналізувати релевантну інформацію для рішення проблем й прийняття рішень
- Здатність використовувати сучасні методи і технології наукової комунікації українською та іноземних мовах
- Здатність організовувати науко-педагогічні колективи для викладацької та педагогічної діяльності
Проектна діяльність
- Здатність проводити критичний аналіз, оцінку і синтез нових та складних ідей
- Здатність переосмислювати наявне та створювати нове цілісне знання та/або професійну практику і розв’язувати значущі соціальні, наукові, культурні, етичні та інші проблеми
- Здатність розроблення та реалізація проектів, включаючи власні дослідження
- Здатність ініціювання дослідницько-інноваційних проектів та автономно працювати під час їх реалізації
- Здатність планувати й організовувати роботу дослідницьких колективів з рішення наукових і науково-освітніх завдань
Науково-дослідна діяльність
- Здатність самостійно виконувати науково-дослідну діяльність у рамках спеціальності «Соціологія».
- Здатність до аналізу, синтезу, сприйняття інформації, постановки мети і вибору шляхів її досягнення, оволодіння культурою мислення;
- Здатність створювати принципово нові ідеї і продукти, мати креативність, ініціативність;
- Здатність демонструвати розуміння взаємозв’язку між формами знання і поведінкою людини, використати соціологічні критерії в аналізі форм знання — епістеми, техне, фронезису
- Здатність розуміти і критично оцінювати різноманітність підходів до аналізу форм знання/науки/техніки
- Здатність застосовувати основні концепції і окремі поняття соціології знання/науки/техніки до аналізу реальних проблемних ситуацій, розглядати конкретну практику наукових співтовариств в контексті розрізнень пошуків і накопичення знання;
- Здатність враховувати особливу роль науки/техніки/контексту як способу виробництва знання в сучасному суспільстві і як специфічного соціального інституту і практики;
- Здатність здійснювати порівняльні соціологічні дослідження країн Центрально-східноєвропейського регіону
Педагогічна діяльність
- Здатність розробляти та проводити всі види занять у вищому навчальному закладі
- Здатність застосовувати новітні педагогічні, у тому числі інформаційні, технології у навчальному процесі.